Wenet - המומחים לשיווק באינטרנטcontact@wenet.co.il

הקמת דפי נחיתה

דף נחיתה מקצועי בעל עיצוב מרשים וממותג המותאם לעסק שלך יאפשר להעביר את המסר בצורה ברורה ועניינית ומשכנעת.

ישנם סוגים שונים של עיצובים לדפי נחיתה, במקרים רבים דפי נחיתה פשוטים ובעלי עיצוב נקי וקליל יעשו את העבודה אך צריך לבחון זאת בהתאם לאופי השוק ורצון הלקוח.

יתרונות של עיצוב דף נחיתה

שמירה על סקרנות הגולש: איכות הפניות למותג והפיכת הגולש ללקוח נקבעת בין היתר על ידי נראות, רמת עיצוב וגימור במילים אחרות דף נחיתה הוא חלון הראווה של המותג!

רושם ראשוני: איך שהלקוח רואה אותך בפעם הראשונה ככה הוא יזכור אותך! ככל שתראה מרשים מקצועי ורלוונטי ככה תגדיל את הסיכוי לסגירת עסקה או יצירת קשר.

יצירת אמון במותג: הצגה נכונה תוך התמקדות בקונספט, לוגו, אסמכתאות וגרפיקה מתאימה יתנו לגולש תחושת ביטחון ואמינות שאפשר לסגור עסקה עם המותג.

התאמת דף נחיתה לגוגל

אחד הדברים החשובים ביותר בהקמת דף נחיתה הוא הנגישות למנועי החיפוש והדפדפנים. מהירות קריאת דף הנחיתה מהדפדפנים והתאמתם חשובה לא פחות מהעיצוב שלו ואף יותר, בימנו הגולש הוא חסר סבלנות הדף יעלה באופן איטי הלקוח השתעמם או לחלופין יראה במותג דבר לא רציני.

אחד המרכיבים הלא פחות חשובים לדף נחיתה מנצח הוא יהיה מותאם לגוגל, הטמעת מילות מפתח, טקסט עשיר ורלוונטי, באופן כזה שגוגל ידע לזהות את דף הנחיתה וידרג אותו גבוה דבר המסייע ומשפר את הסיכויים להצלחת הקמפיין.

תפריט ניווט