Wenet - המומחים לשיווק באינטרנטcontact@wenet.co.il

בניית אתרי לנייד Mobile

בניית אתר מותאם למובייל מתבקש כיום בכל פרויקט. השאיפה היא שחווית המשתמש תישמר ואף תהייה מותאמת לכל טלפון נייד, טאבלט, ממש כמו במחשב שולחני. אחד היתרונות הגדולים של אתר מותאם מובייל הוא שניתן לאתרו מכל מנוע חיפוש ישירות מהמכשיר הנייד או מהטאבלט בלי שום צורך להורדת אפליקציה.

דבר נוסף לקוח פוטנציאלי הנמצא בקרבת מקום ומחפש בית עסק או מותג באזור יוכל לאתר את המותג בחיפוש מהיר ולהגיע ישירות לבית העסק או לחלופין לסגור עסקה מהמכשיר הנייד בקלות תוך שמירה על חווית משתמש גבוה.

אנו בWENET מאמינים שאתרים שלא יתנו מענה ראוי וחווית גלישה נכונה ומותאמת למובייל, תפגע באמינות המותג ואף בדירוג שלהם במנועי החיפוש.
כיום כל סמארטפון הוא פוטנציאל של בעל העסק להגדיל מכירות ואם האתר לא מותאם למובייל הוא באופן אוטומטי יהיה לא נוח ויוריד את הסיכוי לסגירת עסקה או לפניה.

כיצד מעצבים אתרים מובייל?

בעיצוב אתר למובייל יש לקחת בחשבון כמה מצבים שמשפעים באופן ישיר על הדרך שבא אנחנו ניגשים לפרויקט כזה ומעצבים אתר מותאם למובייל:
יש לקחת בחשבון שגלישה במכשיר נייד יש לה שלל התנהגויות כמו למשל תנאי חוץ, תאורת יום מסנוורת ועוד.
שימוש באייקונים גדולים הם דבר המתבקש שימוש בשלל צבעים אשר ימשכו את העין ועוד.

מדוע חשוב לבנות אתר למובייל עם חברה מנוסה?

שאנחנו לוקחים פרויקט אנחנו מתאמים אותו באופן מדויק ומקסימלי לכל פלטפורמה ולכל סוג של תוכנת הפעלה: וויינדוס, אנדרואיד, אייפון. לנו ב WENET ניסיון רב באתרים מותאמים למובייל ובאתרים רספונסיביים, כיום הטכנולוגיה מאפשרת לנו מרחב רב של אופציות מגוונות שאותם אנחנו מתאמים לקהל היעד והמשתמשים בכדי להגיע למקסימום תוצאה.

תפריט ניווט